Čelíte nedostatku personálu v pracovní špičce? Setkáváte se s nízkou motivací vašich zaměstnanců? Řešíte vysoké náklady na noční služby? Máte omezený rozpočet a vaše tržby za disponibilní pokoj jsou nízké?
Pomůže vám RUN - hotelový donáškový robot. Robot RUN zajišťuje bezkontaktní a bezpečné služby pro koncové zákazníky. Pracuje velmi spolehlivě a jeho použití je snadné.
Dostali jste se do fáze, kdy není v lidských ani finančních silách udržovat minibary?
Řešením je pro vás robot RUN, kterého využijete jako pokojovou službu. Host si objedná na recepci například nápoj, občerstvení nebo zubní kartáček. Recepční zadají objednávku do systému. Do přihrádky robota vloží dané zboží a vyšlou robota na pokoj. RUN si poradí také s přivoláním a jízdou výtahem (nutná speciální integrace). Po příjezdu na určené místo, automaticky zavolá na telefon hotelového pokoje hosta. To vše díky inteligentnímu mapování tras pomocí technologie SLAM.
Budujete image hotelu
Využitím robota umocníte zážitek z ubytování a zvýšíte tím spokojenost zákazníků. S tím jdou ruku v ruce i kladná hodnocení na online ubytovacích serverech.
Zvyšíte své příjmy
Zavedením robotického pomocníka zvyšíte spokojenost také hotelového personálu. Ten bude mít více času na chod hotelu a zaměří se tak na efektivní obsazenost pokojů.
Snižte náklady na provoz
Přenechejte rutinní práci robotu. RUN vám bude plně k dispozici v časech, kdy je těžké sehnat zaměstnance - v odpolední špičce, víkendy, noční. Po vykonání činnosti se sám automaticky vrátí do nabíjecí základny.